emmastiina -

Haah,, TJENA!

Här är ju jag igen!? Vart försvann jag? Bra fråga! Men nu e ja tbx så att ni vet! Ska bli kuligt att blogga igen x)
Men nu ska ja ringa SUNSTAR o se om vi ska ha film kväll idag! Hoppas,, ska bli sketa kuul!!
Vi ska se (Om det blir av) "mean girls 2" :)
Så, va tkr ni om designen? Blev rätt nöjd med den,, o ja gillar bilderna där nere i menyn! De e copyright på
dom! Har tatt dom själv(Förutom den med min kanin för den har min syster tagit)
Men jag bjuder på en morgon bild på en trött tjej som sitter i morgonrock nu klockan 12:31 :) Juste! De e ju jag! :D
Heeh,, snygg! (inte)




Innan du kommenterar!
Tänk på att på vad du skriver, taskiga samt elaka, kränkande eller liknande kommentarer tas bort direkt!
Ditt Namn♥:
Kom ihåg mig?

E-post♥: (Visas ej,, men du behöver nt skriva i)

Din Blogg♥:

Kommentar♥: