emmastiina -

Har inte bloggat på flera dar!?

Aja! Jag har en förklaring till detta, I tordags orkade jag jag inte blogga(Lat) I fredags så var det ju skola, jag slog i huvudet och fick en liten hjörnskakning(typ) så kunde inte blogga då heller! Igår blev jag förkyld, och desamma idag :P Så nu kommer jag ta en lite bloggpause, får se när jag kommer tbx, jag kommer inte försvinna i tomma intet! Jag kommer TILLBAKA! Sakna mej inte för mycket, SEEYAA! :P
Föresten så hittade jag två söta bilder på Emser i arkivet....
image descriptionimage description
Lite suddiga o stora, men kunde inte gö dom mindre tyvärr :P




Innan du kommenterar!
Tänk på att på vad du skriver, taskiga samt elaka, kränkande eller liknande kommentarer tas bort direkt!
Ditt Namn♥:
Kom ihåg mig?

E-post♥: (Visas ej,, men du behöver nt skriva i)

Din Blogg♥:

Kommentar♥: